środa, 24 kwietnia 2013

The Versatile Blogger


Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogowi na jego blogu.
2. Pokazać nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu [ to to zdjęcie u góry ]
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Zostałam nominowana przez berenikę. Gamsahamnida. ♥

7 faktów o mojej osobie:

1. Słucham k-popu. To chyba oczywiste, ale i tak to muszę powiedzieć. Moja przygoda z Koreańczykami zaczęła się w czerwcu zeszłego roku od piosenki Fantastic Baby Big Bang. Od razu zakochałam się w Choi Seunghyun'ie i przez jakieś pięć miesięcy był moim ultimate biasem. *o* Drugim zespołem, który poznałam zaraz po BB (chyba nawet dzień później :D) było SHINee, a zakochałam się w nich dzięki cudownej piosence (i choreografii!) Lucifer. ^_^ Od pierwszego wejrzenia zatraciłam się w Kim Jonghyun'ie~. ♥ Na początku miałam wielką fazę na BB, ale gdy trafiłam na Hello Baby z udziałem Lśniących to od razu ten zespół stał się moim ulubionym. Od pięciu miesięcy moim ultimate biasem jest Jjong, chociaż uwielbiam całe SHINee. <3 Jednak jedynym zespołem, z którego nie mogę wyciągnąć jednego biasa jest MBLAQ... Lee Joon, Mir, Thunder, G.O czy Seungho? Och, dlaczego jesteście tacy cudowni?! >.<

2. W niemal każdym zespole mam kilku biasów. Wiem, że przed chwilą mówiłam o k-popie, ale to również jest osobny fakt o mnie. :D Nigdy nie mogę się zdecydować kogo bardziej kocham z danego zespołu, a moje serce jest baaardzo pojemne. C: A teraz zaprezentuję Wam moje preferencje Koreańczyków (i Koreanek też). ^_^ 
SHINee: Oczywiście najcudowniejszy to Jonghyun, ale kocham również Key. ♥
Big Bang: T.O.P i GD. *o*
Super Junior: Donghae i Eunhyuk (o tak, EunHae forever~).
2NE1: CL i BOM. 
B.A.P: Himchan i Bang Yongguk. 
Block B: U-kwon i Zico. 
NU'EST: JR i Aron. 
MBLAQ: I tutaj właśnie jest problem, bo kocham ich wszystkich. <3 
B2ST: Junhyung i Hyunseung. *w*

3. Nałogowo czytam książki. Nie mogę przeżyć chociażby jednego tygodnia, w którym nie przeczytam jakiejś nowej historii, chociaż i tak jedna książka na tydzień to jest moje minimum - przez wakacje przeczytałam ich około 30 i ciągle jest mi mało. <3 Mam duużą biblioteczkę i własny książkowy świat. C:

4. JongKey and 2MIN is real! Nie ma piękniejszych paringów niż te dwa, a ja wyznaje je całym swoim yaoistycznym serduszkiem. <3 Potrafię spędzić kilka godzin przed komputerem, oglądając akcję JongKey i 2MIN z koncertów bądź fanowskich kamer, i jarać się tym, że Jonghyun dotknął Kibuma w ramię. :D No przecież to jest takie oczywiste, że oni się kochają~. ♥

5. Kocham podróże. Od ośmiu lat nieustannie wyjeżdżam gdzieś na wakacje, czy nawet w roku szkolnym, i spędzam trochę czasu w innych państwach. Jednak moje serduszko najbardziej podbił Londyn. Anglię kocham miłością bezgraniczną i szaloną, dlatego w przyszłości mam zamiar tam zamieszkać na stałe. Oczywiście o ile nie polecę na stałe do Korei Południowej. *o* Ach, no i moim największym podróżniczym marzeniem jest zwiedzić cały Daleki Wschód i skosztować wszystkich kuchni z tego obszaru. <3

6. Uwielbiam uczyć się języków obcych. No cóż... Wszystkich oprócz niemieckiego, bo wszystko, co mówią brzmi jak nakaz rozstrzelania. Znam angielski na poziomie bardzo dobrym oraz hiszpański na poziomie komunikatywnym, a od czerwca zeszłego roku (czyli od poznania k-popu) uczę się koreańskiego. Niestety nauka tego języka nie jest zbyt prosta, chociaż dzięki temu, że oglądam niezliczoną ilość koreańskich dram i słucham wywiadów w tym języku, koreański nie wydaje się nieosiągalny. C: Od kilku miesięcy uczę się też chińskiego, ale z nim idzie mi naprawdę bardzo ciężko. W planach przewiduję naukę japońskiego i włoskiego, z tym, że ten pierwszy pewnie przyjdzie mi nieco szybciej, bo bardziej mnie interesuje. ^_^

7. Nałogowo oglądam k-dramy. Niestety: winna, jestem maniaczką koreańskich dram. Wszystko zaczęło się od To The Beautiful You (przecież jako fanka SHINee i f(x) nie mogłam nie oglądnąć), a potem wszystko się dalej potoczyło w zawrotnym tempie... Jak na razie jednymi z moich ulubionych dram są: Irys (w jedynce grał przecież mój T.O.P i Lee Byunghun, a w dwójce Lee Joon i Doojoon~! ♥) i Playful Kiss, a takie dwie najukochańsze to: City Hunter oraz Boys Over Flowers. Jak można nie kochać Lee Minho i Kim Hyunjoong? <3


Więc to tyle z mojej strony. Nie będę nominować żadnego bloga, bo i tak sama nie wiedziałabym kogo wyróżnić. Za dużo jest wspaniałych blogów, żeby wybrać tylko 15. :3 Tak, tak, wiem... Pewnie oczekiwaliście nowego rozdziału? Spokojnie, pojawi się w sobotę, czyli jak zawsze. Ale czy to będzie Love make us liars czy Fix me to jeszcze zobaczę. :D

1 komentarz:

  1. Co do punktu pierwszego i MBLAQ - the same feelings. *o*
    Oni mają coś takiego w sobie, że nie można wyciągnąć jednego biasa, bo to NIEMOŻLIWE. Nie i już.
    Tak samo utożsamiam się z numerem 2, 4 i 6. Choć z tymi podróżami to różnie bywa, bo nie mam możliwości wyjazdów, ale to nie zmienia faktu, że to kocham! :33
    Czekam na rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń