poniedziałek, 1 lipca 2013

It's been awhile, dream girl, did you wait for me?


Guess who's back? Did you miss me?! :3
Nadeszły wakacje, więc Wasza Aisha wreszcie wróciła. Mianhae za to, że tak długo się tutaj nie pojawiałam, ale naprawdę wiele rzeczy się działo i nie miałam czasu na ogarnianie jeszcze dodatkowo opowiadań. Wiem, że Was zaniedbałam. Wiem, że zaniedbałam opowiadania. Ale nie zaniedbałam SHINee, a to jest najważniejsze! :D
Po tym dosyć długim czasie wracam z nową porcją energii i z nowymi opowiadaniami w zanadrzu! Teraz koło siebie trzymam moje dwa natchnienia (wiecie, że Was kocham <3), więc coś czuję, że będzie więcej yaoiców i shonenów. :D Mam ambitny zamiar dokończyć Love make us liars (chociaż ciężko mi się z nim rozstać) i Fix me (bo wyjdą jeszcze 2 lub 3 rozdziały). A poza tym szykuję też dwa nowe opowiadania. Zamiar na jedno już noszę w sobie od dawna, a to drugie wpadło mi dzisiaj do głowy, więc zobaczymy co z tego wyjdzie. Mogę Wam zdradzić, że pierwsze opowiadanie będzie nosiło tytuł Wild hearts can't be broken, a drugie Nothing lasts forever. A jakie paringi? Tego dowiecie się w swoim czasie. ^^
Podczas tego miesiąca mojej nieobecności niewiele się zmieniło - poza tym, że skończyłam szkołę i stałam się szczęśliwą posiadaczką płyty SHINee Why So Serious? ♥
Chyba już dzisiaj zacznę pisać, więc mam nadzieję, że za jakiś czas pojawi się któreś z tych opowiadań, a niedługo nadrobię zaległości na Waszych blogach.
Cieszę się, że do Was wróciłam i do zobaczenia! ;*

5 komentarzy:

  1. JEZU, WRESZCIE, WRESZCIE JESTEŚ. Stęskniłam się i to jaaaaaak! Naprawdę nie mogę się doczekać właściwie całej czwórki opowiadań, bo pewnie pokocham te nowe tak samo jak te starsze... Geniuszu. Pisz, a ja wciąż będę bazgrała Ci moje epopejki w komentarzach. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah! Yeah! *.* Aisha wraca mhm! *taniec zwycięstwa*
    Ten no... może znajdzie się miejsce na jakieś OnTae... dla mnie? No przecież... mówiłaś kiedyś, że napiszesz... dotrzymasz obietnicy, prawda? Prawda? Mam nadzieje ;P
    Nie ważne ile zajął Ci powrót, ważne, że już jesteś z Nami *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże *.*
    Zobaczyłam twojego bloga dzisiaj rano i po prostu połknęłam opowiadanie "love make us liars". Naprawdę pokochałam je. Co będzie dalej??? Czekam, czekam!
    Jest to mój pierwszy kometarz u cb, ale będzie ich więcej, obiecuję.^^ Jeżeli chcesz to możesz wejść do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aisha...? No i co z tym comebackiem? ;______;
    Wróć do Nas :(

    OdpowiedzUsuń